سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند ویروس کرونا برای شهرستان الیگودرز تدوین شده و از شنبه اول آذرماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید کشکولی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان عصر جمعه در ستاد مدیریت بیماری کرونا الیگودرز در فرمانداری شهرستان اظهار داشت: الیگودرز دومین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را دارد.

او افزود: باید آسیب شناسی کنیم که چرا الیگودرز دومین آمار مرگ و میر کرونا در لرستان را دارد و نباید اجازه افزایش آمار فوتی‌ها را بدهیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان بیان کرد: مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرستان فعالیت خواهند کرد و مابقی مشاغل و گروه‌ها باید تا پایان محدودیت‌ها حق بازگشایی واحد‌های صنفی را ندارند.

کشکولی تصریح کرد: ورود خودرو‌های مختلف با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده شامل جریمه سنگین می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت کرونا الیگودرز اضافه کرد: هرگونه تجمع در هر نقطه از شهرستان از قبیل مراسم عزا و شادی و یا هر برنامه دیگری ممنوع است و برای جلوگیری از قرمز شدن شهرستان همه باید همکاری کنند.

کشکولی همچنین با اشاره به جلسات داخلی ادارات گفت: جلسات باید در ادارات با کمترین شرکت کننده‌ها برگزار شود و ارباب رجوع می‌توانند با رعایت شیوه نامه های از بهداشتی به ادارات مراجعه کنند.

او از مردم شهرستان بخاطر همکاری و همراهی در مدیریت کرونا قدردانی کرد و گفت: اماکن مذهبی بسته خواهند بود و اجازه فعالیت ندارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.