ورود مبلمان منبت ملایر به سبد فروش اتکا

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر گفت: مبلمان منبت ملایر با همکاری بخش خصوصی وارد سبد فروش اتکا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر در این خصوص بیان کرد: در نشستی که نمایندگان ملایر در مجلس یازدهم، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر و فعالان صنعت مبلمان حضور داشتند، موضوع توافق وزارت دفاع (فروشگاه‌های وزارت دفاع) با بخش خصوصی مبلمان منبت برای ورود این تولیدات به فروشگاه‌های اتکا مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: به گفته سردار طلایی نیک معاون حقوقی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، هدف ما این است در توافق با بخش خصوصی ملایر تولیدات مبلمان منبت با کمترین واسطه در دسترس مشتریان و خریداران در فروشگاه‌های اتکا قرار گیرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر ادامه داد، سردار طلایی‌نیک قول مساعد داد این موضوع را به منظور حمایت از اشتغال، جامعه هدف و کمک در سطح ملی پیگیری می‌کند.

جلیلی افزود: به گفته مدیرعامل فروشگاه‌های اتکا در این نشست، ثبت ملی و جهانی مبلمان منبت ملایر، کار ارزنده‌ای در این شهرستان است که با همت جمعی صورت گرفت و با وجود حدود ۶۰۰ فروشگاه اتکا در سطح کشور، بیش از ۴۰ فروشگاه، ظرفیت ارائه مبلمان منبت ملایر را دارند.
او اظهار داشت: بدون شک ایجاد ارتباط بخش تولیدی مبلمان منبت ملایر با زنجیره فروشگاه‌های اتکا موفقیت‌آمیز خواهد بود.

جلیلی ادامه داد: به گفته نماینده مردم ملایر در مجلس، اتصال مبلمان منبت ملایر به فروشگاه‌های اتکا به یک برند تبدیل می‌شود و در حقیقت نوعی برندسازی و عامل اعتماد معنوی و اتکا پلی برای توسعه توریست‌پذیری است.

او فروشگاه‌های اتکا را دروازه و نقشه راهی برای فروش مبلمان منبت ملایر دانست و گفت: در این نشست مقرر شد کمیته ارزیابی مالی و بازرگانی اتکا در اولین فرصت از صنعت مبلمان منبت ملایر بازدید کنند.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.