مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از اعمال قانون خودرو‌های حمل بار غیرایمن و حادثه ساز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: چادر نکشیدن خودرو‌های حامل نخاله، ماسه و... باعث ریزش این بار در حین حرکت خودرو‌ها شده و منجر به ایراد صدمه مالی و جانی به صاحبان سایر خودرو‌ها می‌شوند.

او افزود: در راستای جلوگیری از حوادث جانی و مالی برای شهروندان، تخریب معابر عمومی و ایجاد ایمنی در سطح شهر تبریز، گشت‌های اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز با همکاری پلیس راهور استان آذربایجان شرقی ، با رانندگان متخلف خودرو‌های سبک و سنگین دارای حمل بار ناایمن و حادثه ساز، برخورد می‌کنند.

 نادری گفت:شرکت‌های متخلف نیز به کمیسیون مشترکی که بین شهرداری و پلیس راهور استان هستند معرفی و اعمال قانون خواهند شد.

او در خصوص رعایت ایمنی خودرو‌های حمل بار ناایمن و حادثه ساز در حین حرکت در سطح شهر تبریز نیز گفت: مهار بار، حفاظ بار و طول بار در حین حرکت در سطح شهر باید رعایت شود؛ در صورت عدم رعایت ایمنی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او  در خصوص تردد خودرو‌های حمل نخاله و ماسه نیز گفت: این خودرو‌ها در صورت تردد در شهر در طول روز، باید مجوز‌های لازم را از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز دریافت کنند، در غیر این صورت جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.