فرمانده سپاه روح الله گفت: با اجرای طرح سلامت محله محور در صدد کاهش خسارت‌های کرونا به مردم هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه سفر به شهرستان فراهان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اجرای طرح سلامت محله محور در این استان گفت: هدف این طرح این است که مردم عزیزمان آنچنان توانمند شوند که از پس این بیماری برآیند و در کنار این بیماری به زندگی خودشان با کمترین خسارات ادامه بدهند.

سردار کریمی افزود: محور این طرح مسجد و امام جماعت است و در کنار آن عزیزانی که در رابطه با بهداشت وظیفه دارند، پایگاه بسیج، موسسات خیریه و سایر مجموعه‌های که می‌توانند کار‌های عام المنفعه انجام دهند در کنار همدیگر در قالب قرارگاه محله این طرح را کامل می‌کنند.

او اضافه کرد: کار‌های زیادی از جمله رصد بیماران، درمان بیماران، قرنطینه و کمک‌های مومنانه پیش بینی شده که در هر محله دوستان چهره به چهره توضیح می‌دهند و خواهش ما از مردم این است که همکاری کنند تا درمهار کرونا موفق شویم و در کنار همدیگر بخشی از این مشکلات را حل کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: نیرو‌های قرارگاه در هرمحله خدمت مردم عزیز می‌رسند و کار‌های رصدی، پایشی و غربالگری را انجام می‌دهند و متناسب با وضعیتی که در محله‌ها به دست می‌آوردند انشاءالله اقدامات درمانی و کمک خودشان را انجام خواهند داد.

او ادامه داد: به عنوان یک سرباز کوچک از همه مردم خوب استان مرکزی می‌خواهیم همکاری کنند تا با یک عزم ملی با همدلی گوش به فرمان قرارگاه، در کنار هم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق شویم زنجیره بیماری کرونا را قطع کنیم.

سردار کریمی با اشاره به خساراتی که کرونا به بار آورده تصریح کرد: اگر این چنین ادامه پیدا کند ممکن است این خسارات چند برابر شده و تاب جامعه را بگیرد و با کمکی که به عزیزان حوزه سلامت و بهداشت خواهد شد انشالله زودتر مردم عزیزمان از شر این ویروس خلاص شوند.

او اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است بحث سلامت مردم بوده و دو هفته قرنطینه از امروز آغاز شده و امیدواریم مردم در این نهضت ملی شرکت کنند چرا که اگر سلامت و امنیت در جامعه نباشد جامعه دوام و بقا نخواهد داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در رابطه با قرنطینه ما بر رعایت موارد درتمام الزاماً ۱۴روز اصرار داریم و مردم عزیزمان این را طرح را محدودیت ندانند برای اینکه در جهت سلامت خودشان هست و باید همکاری کنند.

او با اشاره به هفته بسیج گفت: به این مناسبت بخش عمده‌ای از طرح‌های در دست اجرا که بیش از ۱۶۰ پروژه آب، مسکن و پروژه‌های محرومیت‌زدایی هست در سطح استان انشالله افتتاح شده و تقدیم مردم خوب استان خواهد شد.

سردار کریمی اضافه کرد:امروز هم در شهرستان فراهان خدمت مسئولین محترم شهرستان و مردم عزیز این منطقه رسیدیم و تعدادی پروژه‌های محرومیت زدایی که دوستان آماده کرده بودند به بهره برداری رسید و تقویم، ولی نعمتان انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.