مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع انواع نهاده‌های دامی در استان از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال بین دامداران این استان ۲ برابر شده‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعادت علی‌نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه توزیع نهاده دامی بین دامداران خراسان رضوی ۲ برابر شده است،گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱۵ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در خراسان رضوی توسط این اداره کل بین دامداران استان توزیع شده است.

او افزود: این میزان نهاده از ابتدای سال تا پایان آبان ماه به منظور ایجاد تعادل در بازار و حمایت از دامداران خراسان رضوی بین دامداران این استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: این نهاده‌ها شامل جو، ذرت و کنجاله سویای وارداتی است که در اختیار دامداران خراسان رضوی قرار گرفته است.
بیشتربخوانید


علی نیا بیان کرد: در مدت مشابه پارسال ۱۲۰ هزار تن انواع نهاده در بین دامداران استان خراسان رضوی صادر شده است که امسال این میزان به دو برابر افزایش یافته است.

او تصریح کرد: در کل سال گذشته در مجموع ۲۱۸ هزار تن نهاده از سوی این اداره کل در بین دامداران استان توزیع شده است.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.