مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه اول آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه اول آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در شهرستان بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان بابلسر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مخوادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل فرد مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ زارع گفت: در بازرسی از این منزل، ۳ کیلوگرم تریاک و یک گوشی تلفن همراه کشف شد و متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و یا گزارش در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری کنند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۳ فقره سرقت، سرقت منزل ۵ فقره دوربین‌های مداربسته سطح شهر ۴ فقره، اماکن خصوصی و دولتی ۴ فقره، وسایل داخل اتومبیل ۳ فقره، موتور ۲ فقره، سرقت مغازه ۱ فقره و سایر سرقت‌ها ۱۴ فقره اعتراف کردند.

او ادامه داد: دستگیری ۱۱ معتاد و ۸ خرده فروش، توقیف ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه خودرو و ۳۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر اقدامات در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف هروئین از خودرویی در شهرستان چالوس

سرهنگ حمید عابدی نیا جانشین انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق موادمخدر صنعتی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم که با یک دستگاه خودرو سواری به صورت خانوادگی اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کرد با هماهنگی قضائی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و عوامل کلانتری ۱۳ شهر مرزن آباد در اقدامی غافلگیرانه خودروی متهم را که در پوشش خانواده به همراه همسر و دو فرزندش از محور کندوان وارد شهر مرزن آباد شد، متوقف کردند.

سرهنگ عابدی نیا از کشف ۵ کیلوگرم هروئین در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: متهم اصلی پس از تشکیل پرونده با قرار صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
دزدی زیاد