رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: در طرح هر کارمند یک حامی ایتام، از ظرفیت کارمندان برای امداد رسانی به نیازمندان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم طلایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در دیدار با فرماندار با اشاره به اجرای طرح هر کارمند یک حامی در این شهرستان، گفت: هدف از اجرای این طرح مشارکت کارمندان سراسر کشور برای حمایت از ایتام و محسنین در هر شهرستان است.

او خواستار مشارکت مدیران و کارکنان دولت برای حمایت و پشتیبانی از ایتام تحت پوشش این نهاد شد و افزود: شناسنامه ۲۱۰ نفر از ایتام و محسنین در اختیار کارمندان داوطلب قرار می‌گیرد تا در این روز‌های سخت اقتصادی چشمان منتظر ایتام، اشک شوق حمایت مادی و معنوی خیرین را تجربه کنند.

در ادامه فرماندار بافق ضمن تقدیر از عملکرد کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان شهرستان، از اجرای  طرح هر کارمند یک حامی استقبال کرد و حمایت همه جانبه خود را برای اجرای هرچه بهتر آن اعلام کرد.

به دستور طلایی مقدم دبیرخانه این طرح در محل فرمانداری بافق مسقر شد تا همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها بتوانند به صورت مستمر با این دبیرخانه ارتباط داشته باشند و کارکنانی که تمایل دارند به عنوان حامی ایتام در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار