با توجه به آغاز اجرای قوانین و محدودیت‌های کرونایی در کشور، افراد لاکچری با برپایی دورهمی‌های خود اقدام به شکستن قبح قوانین کرونایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای آن در کشور از امروز منع فعالیت صاحبان مشاغل پرخطر و با ریسک بالا آغاز شده است و بسیاری از اماکن تعطیل و همچنین منع رفت و آمد با خودرو‌های شخصی در بازه زمانی تعیین شده بین شهری و درون شهری برای هموطنان از سوی این ستاد ابلاغ شد.

تمام این محدودیت‌ها صرفا برای جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا و انتشار گسترده بیماری کووید ۱۹ در سطح جامعه است.

اما در این بین برخی از افراد نسبت به اجرای محدودیت‌ها و جدی گرفتن آن به قوانین دهن کجی کرده و با برپایی مهمانی‌ها و پارتی‌های مختلط اقدام به شکستن قبح قوانین و دستورالعمل‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا می‌کنند.

به تازگی تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از افراد اقدام به برپایی مهمانی کرده و در کنار یکدیگر به صورت نزدیک به هم جمع شده‌اند.

طبیعی است که هیچ مسئول و شخصی از خوشحالی کردن دیگران ناراحت نمی‌شود، اما برپایی مهمانی و دورهمی در این ایام آن هم دقیقا در زمانی که کرونا به جان هموطنان و کادر درمان افتاده است، به چه قیمتی؟

در اینجا نقش دستگاه‌های نظارتی و حتی قضایی برای جلوگیری از برپایی مجالس عروسی، تولد، دورهمی و ... بسیار پررنگ است و باید تمهیداتی لحاظ شود تا از برپایی این گونه مجالس که عامل اصلی انتشار ویروس کرونا است، جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
جوونا كرونا بگيرن مهم نيست چون تقريبا همه شون خوب ميشن ولي ميدن به مسنا
آخرین اخبار