در این گزارش درباره دلیل چروک شدن لباس در لباسشویی دوو توضیح می دهیم و راه حل هایی را هم جلوی روی شما خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دمای کار ماشین لباسشویی دوو یکی از مهم ترین موضوع هایی است که کابران خیلی در مورد آن سوال می کنند. اولین سوال مربوط به مختلف بودن دمای دستگاه در درجه های متفاوت است. چون هنوز اکثر کاربران نمی دانند که دمای آب ماشین در درجه های ۳۰، ۴۰ و ۶۰ کاملا فرق دارد. به همین دلیل نحوه ی کار دستگاه در هر دما متفاوت است. در ادامه درباره ی دلیل چروک بودن لباس ها توضیح خواهیم داد و راه حل هایی را هم جلوی روی شما خواهیم گذاشت.

اگر هر گونه سوالی در زمینه تعمیر لباسشویی دوو خود دارید می توانید با شماره 22225007-021 تماس بگیرید تا درهر ساعت از شبانه روز که خواستید برای شما تعمیرکار بفرستیم.

مهمترین علل چروک شدن لباس در لباسشویی دوو

وجود لکه ها و چروک بودن لباس گاهی اوقات به خاطر دمای بالایی است که برای دستگاه انتخاب کرده اید. موقع هایی که دمای ماشین بر روی صفر یا ۶۰ درجه است، در آخر لباس ها سرد و خنک هستند. پس خودتان می بینید که اختلاف دما به راحتی بر روی عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد.

علت این رویداد به خاطر مرحله ی آبکشی با آب سرد است. ۲۰ دقیقه ی آخر شست و شو برای انجام آبکشی با آب سرد است. برای جلوگیری از چروک بودن لباس ها و افزایش استحکام آنها باید این کار انجام شود. در صورتی که شما لباسشویی دوو را در هر درجه ای که می خواهید تنظیم می کنید، توقع نداشته باشید که در آخر لباس ها باید حتما سرد یا گرم باشند.

گرم کردن آب ماشین لباسشویی دوو یکی از راه حل هایی است که با استفاده از آن می توان فهمید که عملکرد دستگاه درست است یا نه. ابتدا ماشین را بر روی ۵۰ و ۶۰ درجه تنظیم کنید. بعد وقتی که دستگاه نصف مدت زمان کارش را گذراند، دستتان را بر روی شیشه ی ماشین قرار دهید. داغ بودن شیشه بیان کننده ی عملکرد صحیح ماشین لباسشویی است.

اشتباه خیلی از کاربران این است که ابتدا دستگاه را بر روی ۳۰ و ۴۰ درجه قرار می دهند. برای همین وقتی دست بر روی شیشه می گذارند گرما را حس نمی کنند و به اشتباه فکر می کنند مشکل یا ایرادی در ماشین به وجود آمده است. پس حتما برای انجام این ازمایش به درجه ی ماشین لباسشویی دوو توجه کنید.

سوال اکثر شما ها این است که چرا با ۳۰ و ۴۰ درجه نمی توان این کار را انجام داد؟ به دلیل اینکه دمای بدن انسان ۳۷ درجه است، شما در ۳۰ درجه هیچ گرمایی احساس نمی کنید. حتی در ۴۰ درجه نیز احساس ولرم بودن می کنید. بنابراین آزمایش با این دو درجه کاملا اشتباه است.

یکی دیگر از نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام آزمایش در درجه های ۵۰ و ۶۰، از لباس های معمولی به همراه بافت نازک استفاده نکنید. چون دمای بالا باعث شل شدن آنها می شود و لباس از بین می رود.

 یکی دیگر از سوال های شما این است که چرا در آخر لباس ها داغ و چروک هستند؟ هنگامی که این اتفاق می افتد مبنا بر این نیست که دستگاهتان خراب شده است. ایراد از شیر آب است. معکوس وصل کردن شیر آب گرم و سرد یکی از دلایل است. در صورتی که ماشین لباسشویی دوو تک شیر است باید شیر آب سرد را وصل کنید که شاید به اشتباه مال آب گرم را وصل کرده اید. به همین خاطر ماشین به جای آبکشی با آب سرد، با آب گرم انجام داده است. در آخر نتیجه ی این اشتباه چروک و داغ بودن لباس هایتان است. در صورتی که این مشکل رخ داد باید شیر آب را چک کنید.

دلیل چروک شدن لباس در لباسشویی دوو چیست؟

نتیجه گیری برای رفع چروک لباسها

 

به طور کلی اگر دیدید که لباس های شما در لباسشویی چروک می شود مهمترین دلیلش دمای آب دستگاه است که به درستی تنظیم نشده است. راه حل هایی که در بالا ارائه دادیم را قدم به قدم اجرا کنید، اگر نتوانستید مشکل را حل کنید حتما با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی دوو به شماره 22225007-021 تماس بگیرید تا سریع تعمیرکار به منزل شما بیاید و مشکل دستگاه تان را برطرف کنید. ما به عنوان اولین نمایندگی تعمیرات دوو در تهران به شما قول می دهیم که دستگاه شما را با دقت و کیفیت بالا و در عین حال مناسب ترین هزینه تعمیر کنیم.

خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در تهران

در این نمایندگی کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی دوو از لباسشویی گرفته تا یخچال، مایکروفر، جاروبرقی همه و همه توسط تعمیرکارانی ماهر انجام می شود. تعمیرکارانی که دارای سابقه ای طولانی مدت در این زمینه هستند و علاوه بر این دانش بالایی نیز دارند. شما می توانید با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به آن ها بسپارید و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار