رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با اشاره به ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضرروی به مدت ۲ هفته گفت: هر صنفی در این شهرستان اقدام به فعالیت کند، پلمب خواهد شد.

حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی از امروز یکم آذر ماه همزمان با سراسر استان خوزستان و کشور آغاز شده و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد کرونا، فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها چایخانه و مراکز عرضه مواد دخانی ممنوع است، افزود: همچنین فعالیت گشت‌های نظارت به منظور بازرسی از سطح بازار و اصناف شهرستان از امروز تشدید شده است، بنابراین در صورت مشاهده تداوم فعالیت اصنافی که ملزم به تعطیلی هستند، بدون معطلی پلمب خواهند شد.

خنافره در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اصناف و بازاریان شادگان برای همراهی در تعطیلی‌های ابلاغ شده طی امسال و پس از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: وضعیت فعلی و آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان نگران کننده است، به همین منظور از همه شهروندان، به صاحبان کسب و کار‌ها خواهشمندیم با حفظ انسجام و وحدت و هم افزایی در کنار یکدیگر تلاش‌های خود را قوت ببخشند، زیرا سلامت و جان مردم مهمترین اولویت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.