معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به حضور گسترده و اثرگذار نیرو‌های خدماتی در اکیپ‌های قرارگاه عملیاتی مناطق از همکاری و همراهی شهروندان با این اکیب‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز  گفت:بکارگیری و بسیج تمامی نیرو‌های خدماتی در قرارگاه عملیاتی مناطق دهگانه به همراه نیرو‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، بسیج شهری، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی با همراهی و همکاری شهروندان در مقابله با ویروس کرونا موثر خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیرو‌های خدماتی افزود: نیرو‌های خدماتی در قالب اکیب‌های قرارگاه عملیاتی با حضور میدانی در سطح شهر با همکاری نیروی انتظامی و نماینده اتاق اصناف بر نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت دارند و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد‌های صنفی اقدام می‌کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، اقدام به پلمپ محل فعالیت می‌کنند.

اوبا تاکید بر اینکه تجمع در مکان‌های شلوغ و دورهمی‌های خانوادگی از مهمترین عوامل شیوع و انتقال ویروس کرونا است اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا فعالیت‌های ارشادی اکیپ‌های سیار با اعلام هشدار‌ها و پیام‌های مختلف به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش افزود: خوشبختانه اکثریت قاطع شهروندان و اصناف شهر خود را ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و محدودیت‌های کرونایی می‌دانند و از ساعت شروع محدودیت‌های اق دام به تعطیلی مغازه‌ها و واحد‌های صنفی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.