فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه‌ی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال جهاد است.

او گفت : امروز بعد از یک دوره تعطیلی دو هفته‌ای در شهرستان عملاً این تعطیلی خیلی تاثیر گذار بوده که نشان از پای کار بودن مردم و مسئولان است که انشالله این پای کار بودن هم در این دو هفته پیش رو شاهد باشیم.

مقام عالی در شهرستان سرپل ذهاب افزود : سلامت مردم باید اولویت اول باشد، و هیچ جایی مسئولان کوهاتی نکنند، امروز در این برهه زمانی تنها هدف ما سلامت مردم است.

او با تمجید از همراهی مردم و اصناف و بازاریان، ادارات در دو هفته تعطیلی شهرستان در آبان ماه سال ۹۹ بیماری در شهرستان خواستار مجدد همکاری مشارکت اصناف و ادارات در قطع انتقال ویروس کرونا گردید و افزود : وضعیت شهرستان به نحوی است که اصناف، بازاریان و ادارات باید خود همراه و هم دل با مردم باشند و به مدت دو هفته با تعطیلی اصناف خود پیشگام و پیش رو برای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ماسک پوشیدن و تردد نکردن غیر ضروری و تثبیت واقعی شعار در خانه ماندن باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان از ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمانی و بهداشت که درکمتر از دو هفته بخش کرونایی بیمارستان شهرستان را ازسایر بخش‌ها جداسازی کردند تشکر نمود.

او گفت: خواهشی که از ائمه جمعه و جماعت متنفذین و بزرگان اهل سنت و اهل تشیع و اهل حق داریم دعوت مردم به خانه ماندن و ممنوعیت در مراسمات و خاکسپاری‌ها تا عبور از این وضعیت حاد کرونایی همانند حضور و مشارکت‌های بالایی که از خود برای خدمت به مردم در بحران‌های مختلف نشان دادند تلاش مضاعف ببخشند.

او ادامه داد:حسب تصمیمات ستاد کرونا کشور و در وضعیت قرمز بودن شهرستان تعطیلی دو هفته‌ای پیش رو برای اصناف بجز اصناف پشتیبانی کننده غذایی از شنبه ۹۹/۰۹/۰۱ لغایت ۹۹/۰۹/۱۵ تعطیل و ادارات با با یک سوم درصد ظرفیت بجز ادارات خدمات رسان (آب و برق، گاز، مخابرات، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان) در محل کار خود حضور پیداکنند در ضمن روسا ادارات موظف به حضور تمام وقت در شهرستان می‌باشند، و با هرگونه خروج از شهرستان بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع می‌باشد.

فرماندار شهرستان ادامه داد : ویژه از رسانه‌ها انتظار می‌رود همانطور که در ایام گذشته همراه ستاد مبارزه با کرونا تمام وقت پای کار بودن و مردم را به در خانه ماندن دعوت کردند امروز هم پای کار باشند و مردم را به خانه ماندن و پوشیدن ماسک دعوت نمایند.

او افزود : باید تمامی اتحادیه‌ها پای کار باشند و کمک کار ادارات در تعطیلی بازار باشند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : اداره راهداری نسبت به آگاه سازی عموم مردم و رانندگان با نصب بنر و تابلو در ورودی شهر برای جداسازی ورود خودرو‌های بومی و هدایت خودرو‌های غیر بومی به مسیر جاده کمربندی اقدامات لازم را انجام دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.