دادستان کهگیلویه گفت: با متولیان و برگزار کنندگان مجالس عروسی و عزا در این شهرستان برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه امروز در هجدمین شورای سلامت این شهرستان گفت: پلیس اطلاعات، شبکه بهداشت و سایر نهاد‌ها بانیان مراسمات و تجمعات غیر ضروری را شناسایی کنند، ما بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

سعادتیان با بیان اینکه شناسایی و معرفی مخلان سلامت جامعه وظیفه ما نیست بلکه با افرادی که معرفی شوند برخورد می‌کنیم افزود: اگر لازم باشد عروس و داماد هم بازداشت می‌شوند.

او بیان کرد: هر موردی که تهدید علیه بهداشت باشد و مراجع قضایی معرفی شوند بدون اغماض با او برخورد می کنیم.

سعادتیان با اشاره به اینکه دفاتر ثبت ازدواج مجاز به برگزاری مجالس با بیش از پنج نفر نیستند، افزود: در صورت تخطی این واحد‌ها تعطیل می‌شوند.

او حضور مسئولان در مراسم عزاداری و عروسی را یادآور شد و گفت: چه لزومی دارد مسئولی که زیر ذره‌بین است در چنین مراسماتی شرکت کند، این باعث عادی شدن مسئله بین مردم می‌شود.

دادستان کهگیلویه بیان کرد: طرح شهید سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم اگر مصوبات طرح اجرایی شود بازدهی خوبی هم خواهد داشت.

او با بیان اینکه سلامت مردم خیلی اهمیت دارد، افزود: در راستای حساسیت موضوع شعبه ویژه رسیدگی ب جرایم و تخلفات شورای سلامت تشکیل شده و شبانه‌روز پاسخگو هستیم.

سعادتیان گفت: موارد زیادی برخورد صورت گرفته حتی درب کافه باغ‌های حاشیه شهر پلمب شد، اما در جا‌های دیگری راه‌اندازی کردند.

او افزود: با وجود تعطیلی آرامستان‌ها متأسفانه مردم همکاری ندارند، مطب پزشکان نیز ازدحام جمعیت سلامت مردم را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.