اهدای بخاری و آبگرمکن به نیازمندان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در سومین مرحله رزمایش مواسات در خراسان شمالی علاوه بر کالا‌های اساسی، بخاری و آبگرمکن نیز به نیازمندان اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اجرای گام دوم اهدای بخاری و آبگرمکن به نیازمندان از فرداسومین مرحله رزمایش مواسات در استان، گفت: در این مرحله بسته‌های کمک معیشتی، کالای اساسی، بخاری، آبگرمکن و تبلت نیز توزیع می‌شود.

الهی راد با اشاره به اینکه در این مرحله بیش از ۳۰۰ دستگاه بخاری و ۱۰۰ دستگاه آبگرمکن بین نیازمندان توزیع می‌شود، ارزش این کالا‌ها را بیش از ۵۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری خیرین انجام شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه توزیع ۴۵۰ فقره جهیزیه با سرانه ۷.۵ میلیون تومان را از دیگر برکات اجرای مرحله سوم این طرح عنوان کرد و گفت: توزیع ۱۳۵ تبلت هدایای حامیان به ایتام استان نیز از دیگر موارد توزیعی در مرحله دوم گام سوم رزمایش همدلی است.

الهی راد عنوان کرد: در مرحله دوم از گام سوم رزمایش همدلی بیش از ۷ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزارتومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی زمان برگزاری این رزمایش را از فردا دوم آذرماه در محل سالن ورزشی، فرهنگی غدیر در محل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.