به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جعفر سمساری مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانشرقی استقرار خدمات غیرحضوری را گامی موثر در راستای شفاف سازی و ارتقای کمی و کیفی دانست و گفت:از مخاطبین و مشتریان سازمان تامین اجتماعی انتظار میرود با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه غیرضرور به شعب، در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ممانعت از انتشار کرونا خودداری کنند.
او با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونا در مراکز تامین اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر طرح ۳۰۷۰ در سازمان در حال اجرا میباشد که در قالب آن دوشنبههای هر هفته از یک یا دو خدمت غیرحضوری رونمایی میشود.
او با اشاره به اینکه برقراری عدالت اجتماعی و تضمین آتیه نیروهای مولد جامعه از کارکردهای سازمان تامین اجتماعی است گفت: ارائه خدمات گسترده در سازمان با توجه به شرایط حاضر که کشور تحت تاثیر فشارهای اجتماعی و اقتصادی ناشی از تحریمها و بیماری کرونا است، مستلزم اقدام جهادی و تفکر بسیجی است.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانشرقی اضافه کرد: در این مسیر باید با الگو قرار دادن شهدا و ایثارگران در سطح واحدهای اداری و اجرایی سازمان خدمت به آحاد مردم جزو افتخارات کارکنان تلقی شود.
انتهای پیام/