مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: ارتقای کیفیت ارتباطات سیار روستایی برای شهرستان‌های کازرون، ممسنی و رستم با برقراری سرویس رومینگ فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی با بیان اینکه هدف از این اقدام، افزایش و بهبود پوشش مکالمه و ظرفیت اینترنت تلفن همراه بوده است، گفت: آبادی‌های این شهرستان‌ها با برخورداری از قابلیت رومینگ اپراتور دوم کشور به اپراتور اول از کیفیت بهتری در حوزه مکالمه و برقراری ارتباط با اینترنت برخوردار خواهند شد.

او افزود: این امکان در شهرستان ۶ روستا و آبادی شهرستان کازرون، بخش جره و بالاده شامل سی‌سختی، مهبودی سفلی، میرچکک، عرب گاومیشی و قلعه نارنجی و نیز حاجی آباد غوری از بخش چنار شاهیجان فراهم شده است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ۶ روستا و آبادی نیز درشهرستان رستم از سرویس رومینگ بهره‌مند شده‌اند که عبارت‌اند از تل بندو، دهنو سادات سفلی، دزدک علیا، میر شهریار و کول کوچک و جعفرآباد.

او به برخورداری چهار روستا و آبادی در شهرستان ممسنی از این امکان نیز اشاره کرد و افزود: روستا‌ها و آبادی‌های بخش مرکزی مسنی شامل مورکی، حجت آباد، باجگاه و تل‌گر فهلیان از کیفیت بهتری در حوزه ارتباطات سیار و دسترسی به اینترنت برخوردار خواهند شد.

سهرابی بیان داشت: صحت‌سنجی و بررسی ارائه خدمات از سوی تیم نظارت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است و اهالی روستا‌های یادشده می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود و جستجوی شبکه تلفن همراه مناسب از خدمات رومینگ برای افزایش کیفیت ارتباطی بهره‌مند شوند.

شهرستان‌های کازرون، ممسنی و رستم در غرب و جنوب غربی استان فارس واقع هستند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار