سخنگوی ستاد کرونا شهرداری کرمانشاه گفت : محدودیت‌های ۲ هفته‌ای اعمال شده شامل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، میادین میوه و تره‌بار و بازار روز‌ها نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا دوستی سخنگوی ستاد کرونا شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های کرونایی همزمان در سراسر کشور در کرمانشاه نیز آغاز شده است.

او در خصوص مشاغلی که شامل طرح محدودیت‌های ۲ هفته‌ای نمی‌شود، گفت : فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اعم از فعالیت اتوبوسرنی تاکسیرانی، آژانس‌های تاکسی تلفنی که دارای آرم مشخص باشند با رعایت دستورالعمل بهداشتی در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده از ماسک برای راننده و مسافران شامل محدودیت‌های نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا شهرداری کرمانشاه افزود: میادین میوه و تره‌بار و بازار روز‌ها نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جز مشاغل گروه اول ضروری هستند که محدودیت‌ها شامل فعالیت آن‌ها نمی‌شود البته فروشندگان بازار روز را ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کرده‌ایم که لازم است همشهریان نیز رعایت کنند.

او با اشاره به تعطیلی تفرجگاه‌های کرمانشاه، پارک کوهستان، پارک شرقی و غربی، باغ پرندگان، شهربازی‌ها، بازار خودرو و بازار پرنده فروش‌ها تا پایان محدودیت‌ها، افزود: آرامستان‌ها همچنان بسته است و بیشتر از ۱۰ نفر اجازه ورود برای تشییع متوفی داده نمی‌شود.

دوستی از همشهریان خواست نسبت به محدودیت‌ها اعمال شده اهتمام جدی داشته باشند تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.