فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو حامل یک تن و ۲۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۹۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

توقیف یک دستگاه خودرو حامل یک تن و ۲۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق در اسفراینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مجید یگانه پورفرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران پاسگاه "زرق آباد" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران این خودرو را با هماهنگی مقام قضائی متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار یک تن و ۲۰۵ کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه یک  متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، افزود : خودرو توقیف و سنگ معدن کشف شده نیز به اداره صنعت و معدن شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۹۶ میلیون ریال برآورد شده است، افزود : اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد .

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.