مدیر بنیاد مسکن لارستان از شتابگیری اجرای طرح‌های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال با اختصاص ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این طرح‌ها در هشت روستای لارستان شتاب دوچندان گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر برومند با بیان اینکه این طرح‌ها در روستا‌های تل کشی ۱، تل کشی ۲، حسن آباد کریمی، خلور، دولت آباد، دیده بان، رمیجان و گاوبست امسال به پایان رسیده است، افزود: برای این کار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او اظهار کرد: عملیات اجرایی در روستا‌های یاد شده شامل زیر سازی، کانیو و اجرای تک لبه است علاوه بر این در روستای دیده بان ۲۴۰ متر دیوار سنگی و ۱۴۰ متر پی سازی هم اجرا شده است.

برومند افزود: شهرستان لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی قرار دارد و از همه ظرفیت‌های قانونی برای شتاب بخشی به توسعه روستایی در این پهنه پر ظرفیت از استان فارس بهره گیری می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن لارستان همچنین با بیان اینکه این شهرستان اقدامات ویژه در زمینه تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در مناطق شهری و روستایی انجام داده است، افزود: در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه در گام نخست ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی ویژه این اقشار در لارستان به تصویب رسیده و در این رابطه ۸۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا کنون ۱۳ میلیارد ریال آن جذب شده است.

برومند ادامه داد: ۳۳۳ متقاضی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۳۳۵ متقاضی تحت پوشش بهزیستی و برخی متقاضیان عادی برای ساخت و مشارکت در احداث مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند، این واحد‌های مسکونی با اعطای تسهیلات کم بهره و وام‌های بلاعوض ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار