کارشناس مسئول مرکز بهداشت کرمانشاه گفت : برخی از دستفروش­ان و دکه­‌های جگرکی به رعایت محدودیت های جدید پایبند نبودند که در خصوص لزوم رعایت و اجرای طرح به آنها تذکراتی داده شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خدادادیان کارشناس مسئول مرکز بهداشت کرمانشاه گفت : برخی از دستفروش­ان و دکه­‌های جگرکی نزدیک میدان میوه و تره‌­بار، انتهای شهرک آبادانی و مسکن و جگرکی های ابتدای شهرک الهیه به رعایت محدودیت های جدید پایبند نبودند که در خصوص لزوم رعایت و اجرای طرح به آنها تذکراتی داده شد.

او گفت : اصناف و کسبه‌­ای که همکاری لازم را در اجرای این طرح نداشته باشند برای آنها پرونده تشکیل می­‌شود و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد تا تصمیمات قانونی برای این افراد اتخاذ شود.

این کارشناس مسئول مرکز بهداشت کرمانشاه افزود: با وجود تذکرات فراوان و توصیه­‌های بسیار مبنی بر برگزار نکردن مراسم و دورهمی­‌ها بازهم تعدادی از افراد اقدام به برگزاری مراسم در تالارها می­‌کنند که ضمن هماهنگی با مقام قضایی، علاوه بر صاحبان تالار، علیه برگزارکنندگان و بانیان آیین‌ها نیز اعلام جرم و طرح شکایت صورت خواهد گرفت.

او افزود:این افراد با برگزاری مراسم سلامت افراد جامعه را به خطر می­اندازند و بدون شک با این گونه افراد برخورد قانونی صورت می‌­گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.