فرمانده نیروی دریایی سپاه:

فرزندانمان باید با رشادت‌‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر می‌خواهیم فرزندانمان در آینده به ما افتخار کنند باید با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

فرزندانمان باید با رشادت‌‌های رزمندگان اسلام آشنا شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در مراسم آغاز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به نقش سردار شهید نادر مهدوی در مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نمادی از اقتدار مردم ما است.

او با گرامیداشت یاد شهدا از صدر اسلام تاکنون و  پاسداشت هفته بسیج، افزود: بسیجیان آگاهانه از کشور دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، استان بوشهر را استانی دارالحماسه خواند و ادامه داد: در کشور هیچ استانی را سراغ نداریم که در سه جبهه استعمار، استکبار و نوکر استکبار یعنی رژیم بعث شهید داده باشد.

تنگسیری گفت: افتخاری که ما امروز داریم به برکت شهدا است و به همه نیرو‌های مسلح افتخار می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


او، با بیان اینکه سه دهه از دفاع مقدس تمام شده به رشادت‌های شهدای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، بسیج، سپاه و مردم اشاره کرد و افزود: در جبهه مقابله با انگلیسی‌ها رئیسعلی دلواری، و دلیران تنگستان و دشتستان مردانه ایستادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید برای انعکاس رشادت‌های مردمان این سرزمین بیشتر کار شود، عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر متعلق به همه مردم و فرهنگ استان است و باید زودتر از این ساخته می‌شد.

تنگسیری، با بیان اینکه شهدا کار بزرگی کردند گفت: باید ببینیم ما بعد شهدا چه کرده‌ایم، تا زنده هستیم باید دست به دست هم دهیم و برای شهدا کار کنیم.

او با اشاره به نقش شرکت نفت در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شرکت نفت در جزیره خارگ و سکو‌های نفتی ایثار کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر انقلاب بسیار بر روی شهید رئیسعلی دلواری تاکید دارند، افزود: حماسه ما در مقابل استکبار جهانی باید روایت شود.

تنگسیری، بهترین بستر برای نشر ارزش‌های این مرزو بوم را مراکز فرهنگی دفاع مقدس دانست و بیان کرد: اگر می‌خواهیم فرزندانمان در آینده به ما افتخار کنند باید رشادت‌های رزمندگان و دلاورمردان این خطه را ببینند.در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل دنیای ظلم با دستان خالی ایستادند و کشور را حفظ کردند.

او همچنین از تخصیص اعتبار برای ساخت این باغ موزه دفاع مقدس بوشهر از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.