هوای اصفهان غبارآلود می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:احتمال غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به خروج سامانه بارشی از مناطق شرقی استان، اظهار کرد: امروز آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری است و بارش‌های پراکنده و مه آلودگی از شامگاه امروز و صبح فردا در مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: با توجه به پایداری نسبی جو در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه احتمال غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی وجود دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۵ و دو درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

او با اشاره به تداوم بارندگی‌های پراکنده در سطح استان در روز گذشته، اضافه کرد: بیشترین بارش از خور وبیابانک با میانگین ۴.۶ میلی متر، چوپانان با میانگین ۳.۸ میلی متر و نائین ۱.۷ میلی متر گزارش شده است.

هنرمند افزود: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار