کریمیان از بازدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان دره شهر و بررسی نحوه خدمات دهی به بیماران در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی مدیران حراست و روابط عمومی از بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شهرستان دره شهر بازدید کرد.

در این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید نمود و روند خدمات دهی به مردم را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در ادامه این بازدید ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به بررسی وضعیت بیمارستان ، چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه تجهیزات پزشکی و نیازمندی‌های حوزه درمان آن پرداخت.

کریمیان با پزشکان و کارکنان این بیمارستان دیدار و گفت و گو نمود و در ادامه نیز از بیماران بستری در بیمارستان عیادت و دلجویی کرد و در جریان خدمات دهی به آنان قرار گرفت.

در بخش دیگری از این بازدید، جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه، مدیران حراست و روابط عمومی، رئیس و مدیر بیمارستان و مسئولان واحد‌ها و بخش‌های مختلف این مرکز درمانی تشکیل شد و مسائل و موضوعات مربوط به حوزه درمان در بیمارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دستور اختصاص ۲۰ عدد کپسول اکسیژن به این بیمارستان را در جهت تامین مازاد اکسیژن مصرفی بیماران بستری صادر کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.