رئیس فدراسیون شنا: نهاد ریاست جمهوری برای مربیان وام در نظر گرفته است

رضوانی رئیس فدراسیون شنا گفت: قرار است از سوی نهاد ریاست جمهوری به مربیان شنا و نجات غریق وام‌هایی تعلق بگیرد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو امروز میزبان جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بود. در این جلسه درباره نحوه برگزاری اردو‌های تیم ملی شنا صحبت شد.

او گفت: اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط بیکاری مربیان نجات و غریق و شنا صحبت‌هایی را مطرح کرد. گویا قرار است از سوی نهاد ریاست جمهوری به مربیان شنا و نجات غریق وام‌هایی تعلق بگیرد.

رضوانی اظهار کرد: ما با نماینده ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره بازگشایی استخر‌ها صحبت کردیم. قرار است تمرینات در استخر‌هایی که شرایط رعایت کردن اصول بهداشتی را دارند، برگزار شود.

او عنوان کرد: قرار است در هر استان یک استخر بازگشایی کنیم تا قهرمانان ما در سطح ملی تمرینات خود را انجام بدهند. مدتی است که شناگران و واترپلوئیست‌های ما در استخر آزادی و مجموعه ورزشی انقلاب در یک استخر خصوصی تمرین می‌کنند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کیت سریع تشخیص کرونا یکی از واجبات ورزشکاران است. خبر خوش اینکه در حال حاضر دانشگاه شهید بهشتی این کیت تشخیص سریع را توانست بسازد.

او در پایان بیان کرد: ورزش‌های آبی یک نسل عقب افتاده است. استخر قهرمانی ۹ دی حدود ۹ ماه بدون استفاده مانده و آسیب های مالی و قهرمانی زیادی را به ما وارد کرده است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار