به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد،آتشپاد ظهوریان مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این سامانه با هدف پاسخگویی سریع به درخواستهای شهروندان و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع در ایام شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است.
او بیشترین درصد مراجعات مردم به سازمان آتش نشانی را برای دریافت استعلام درخصوص تاییدیه ایمنی ساختمان دانست و افزود: شهروندان میتوانند برای دریافت این تاییدیه، پس از ثبت درخواست نوبت در سایت آتش نشانی مشهد و دریافت پیامک مربوطه، به ستاد مرکزی آتش نشانی مشهد در بولوار وکیل آباد ابتدای بولوار دانشجو مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: برای راهنمایی و شرایط ثبت نوبت درخواستی با مراجعه به سایت آتشنشانی مشهد در لینک https://۱۲۵.mashhad.ir، میتوان نوبت دریافت کرد.
ظهوریان بیان کرد: نوبت دهی اینترنتی صرفاً با مشخصات و اطلاعات ملک انجام شود و هنگام ثبت دقت شود که کدنوسازی صحیح باشد و در صورت مغایرت مشخصات ثبت شده، درخواست ترتیب اثر داده نخواهد شد.
انتهای پیام//م. م