سرهنگ میرزکی خبر داد؛

انهدام باند ۴ نفره سرقت موتورسیکلت و مالخر در تهران

معاون مبارزه با جرایم سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۴ نفره سرقت موتورسیکلت و مالخر در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه میرزکی معاون مبارزه با جرایم سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: در مورخه بیست و دوم مهرماه امسال یک فقره پرونده سرقت موتورسیکلت به همراه متهم از بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره هفتم پلیس آگاهی رسید.

میرزکی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، طی تماس شهروندان با مرکز فروریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند یک نفر مرد جوان در حال سرقت موتورسیکلت طرح هوندا در محدوده بوستان ولایت است که بلافاصله عوامل کلانتری خانی آباد نو در محل حاضر شدند و سارق به هویت حمید ۲۲ ساله را بازداشت کردند.

در تحقیقات اولیه صورت گرفته سارق منکر هرگونه بزهی بوده است که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی یکی از مجرمین حرفه‌ای در جرایم سرقت و مواد مخدر در سال‌های اخیر است.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات با مراجعه به محدوده سرقت (بوستان ولایت) با انجام تحقیقات اطلاعاتی یافتند سارق به همراه دو نفر همدست دیگرش در صحنه سرقت حضور داشته و اقدام به سرقت کردند که طی انجام بازجویی مجدد وی صراحتاً به سرقت به اتفاق دو نفر از همدستانش معترف شد و گفت: من به اتفاق دو نفر از دوستانم با پرسه زنی در محدوده بوستان ولایت با شناسایی موتورسیکلت‌های فاقد ایمنی در یک فرصت مناسب آن را سرقت کرده و به قیمت ۱۵ میلیون ریال به مالخری به نام شروین می‌فروختیم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

میرزکی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارت مرد جوان طی انجام تحقیقات پلیسی و کارآگاهی توانستند در اواسط آبان ماه دو همدست و مالخر اموال مسروقه را در تهران شناسایی و بازداشت کنند.

در تحقیقات به عمل آمده از هر سه متهم ضمن اعتراف به جرم خود، مالخر گفت: موتورسیکلت‌ها را از سارقان به قیمت ۱۵ میلیون ریال می‌خریدم و سپس آن‌ها را برای فروش به شمال کشور منتقل می‌کردم و به قیمت مناسبی می‌فروختم.

سرهنگ کارآگاه میرزکی گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند سرقت تاکنون تعداد ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از شمال کشور کشف و با هماهنگی بازپرس پرونده به مالباختگان عودت شد و در ادامه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار