دبیر قرارگاه جهادی شهید سلیمانی تربت حیدریه گفت: در دهمین مرحله از کمک‌های مومنانه ۳۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود اشرف زاده دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم و خیرین تربت حیدریه در نخستین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهاد‌های اجرایی این شهرستان  برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز بود.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲ هزار و۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شده، افزود: در دهمین مرحله کمک‌های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی  ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع می‌شود.

دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: گروه‌های جهادی و هیئتی از ابتدای شیوع کرونا در این منطقه کنار مدافعان سلامت حضور یافتند و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی نقش آفرینی کردند.
 
همچنین امروز و در چهارمین روز هفته بسیج که با محوریت رزمایش امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، چهار هزار ماسک رایگان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح تربت حیدریه بین مردم در حال توزیع است.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.