مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص جزئیات این کشف گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (ع) در سپاه ثارالله فارس، مقادیر زیادی کالای احتکار شده در یک باغ واقع در یکی از محلات شیراز کشف شد.

او ارزش کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد ادامه داد: مقادیر زیادی پوشک بچه و مواد شوینده از جمله اقلامی کشف شده در این انبار بود که با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان، این انبار در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و احتکار به قصد سوءاستفاده و گرانفروشی انجام شده است.

سالاری از شناسایی یک نفر در این رابطه و تشکیل پرونده تعزیراتی برای فرد متخلف خبر داد و بیان کرد: ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا اقلام کشف شده با نظارت سازمان صمت بصورت مستقیم و با نرخ عادله در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: تشدید نظارت‌ها در قالب قرارگاه ربیع با همکاری دستگاه‌های امینتی و نظارتی در دستور کار است و پرونده‌های محتکران نیز بدون هیچگونه اغماضی با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد تا با اقدامات انجام شده و با همکاری مردم شاهد به حداقل رسیدن تخلفات باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار