روح الله نصیری به عنوان مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی با حضور مسئولان استانی سید علیرضا مریخی تودیع و روح الله نصیری به عنوان مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران معرفی شد.

مریخی عضو هیات مدیره شرکت با ارائه گزارش عملکرد شرکت، فرصت‌های جدید ایجاد شده (همچون طراحی و ساخت دستگاه ونتیلاتور کمک تنفسی، در حوزه بهداشت و درمان، طراحی و ساخت سامانه کنترل کننده بار‌های قابل کنترل در حوزه انرژی و سامانه‌های مبتنی بر دانش اینترنت اشیاء) را به عنوان فرصت‌های ترقی شرکت یاد کرده و خواستار توجه به این فرصت‌ها و پیگیری تحقق اجرایی شدن آن‌ها شد.

او با مقایسه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با یکی از شرکت‌های مشابه خارجی، رسیدن دوباره ITMC را به جایگاه واقعی آن امری قابل دسترسی و امکان پذیر دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و پیگیری مستمر در آینده شاهد تعالی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران باشیم.

روح اله نصیری متولد شهرستان فیروزآباد و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران- کرمان است.

این مراسم با حضور سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس،  قهرمان ایزدی، مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز، رزمجویی، مدیر عامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و کریمی، مدیر عامل شرکت ایران خودرو فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار