فرماندار باغملک از اجرایی شدن محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار باغملک در حاشیه نشست با مسئولان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتشار بیماری مهلک کرونا ویروس در سطح شهرستان بسیار نگران کننده شده است و طبق تصمیمات اتخاذ شده، مراسم تشییع جنازه، ترحیم، جشن ها و گردهمایی‌ها ممنوع بوده  و  صنوف سطح ۳ و ۴ نیز  تعطیل  می شوند.

او با اشاره به غیر حضوری بودن مراکز آموزشی و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی افزود: در صورت رعایت نکردن قوانین و شیوه نامه های مصوب ستاد مبارزه با کرونا، متخلفان به مراجع قضایی معرفی و پیگرد قانونی صورت می‌پذیرد.

نجاتی پور با تاکید بر تلاش شبانه روزی و امیدوارکننده‌ مسئولان بیان داشت: باهمت مردم بزودی از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد باز می گردیم که این مهم با همراهی مردم و بسیج، نیروی انتظامی، مقامات قضایی، شوراها، شهرداران، دهیاران، بخشداران و مجموعه اداری و بهداشت و درمان عملی خواهد شد.

فرماندار باغملک یکی از نگرانی‌های عمده خود را برگزاری مراسم تشییع و ترحیم عنوان  و تصریح کرد: تحویل جنازه به خانواده متوفی  در ساعت ۶ تا ۷ صبح، اخذ تعهد از بستگان متوفی، پیگرد قضایی مداحان و نوازندگان و توقیف خودرو و ضبط وسایل و تجهیزات آنان، جریمه سنگین خودرو‌ها و پیگرد قضایی بستگان متوفی  از راهکار‌ها و محدودیت‌های اجرایی برای مقابله با شیوع این ویروس منحوس در این شهرستان محسوب می شوند.

این مقام مسئول  درپایان از زحمات بخشدار، شهردار، شورا، سپاه و پاسگاه انتظامی میداود و دالون و بویژه دهیاران بخش میداود و بسیجیان صمیمانه تقدیر و تشکر نمود و خواستار استمرار این همکاری‌ها و تلاش‌ها شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.