اداره خدمات عمومی فدرال دلایل وقفه در روند انتقال قدرت را برای رؤسای کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا تشریح خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیل، اداره خدمات عمومی آمریکا اعلام کرد هفته آینده دلایل وقفه در انتقال قدرت به دولت جدید را برای برخی کمیته‌های کنگره تشریح خواهد کرد.

اداره خدمات عمومی در راستای درخواست کمیته‌های دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا برای تسریع روند انتقال قدرت، هفته آینده اقدامات خود را در کنگره تشریح می‌کند. کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه طی نامه‌ای به امیلی مورفی، رئیس اداره خدمات فدرال از او خواست تا در جلسه‌ای توجیهی در خصوص ممانعت از امضا مجوز آغاز انتقال قدرت حاضر شود.

سخنگوی اداره خدمات فدرال آمریکا اعلام کرد آلیسون بریگاتی، معاون رئیس اداره خدمات فدرال در ۳۰ نوامبر جلسه‌ای توجیهی با روسای کمیته‌های مجلس نماینگان آمریکا برگزار خواهد کرد. اداره خدمات فدرال آمریکا همچنین در آن روز یک جلسه توجیهی حضوری برای کارکنان مربوط با اعتبارات سنا، امنیت داخلی و امور دولتی و کمیته‌های محیط زیست برگزار می‌کند. از کارکنان کمیته‌های مجلس برای شرکت در جلسه توجیهی سنا دعوت شده است.

با این حال روسای کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا با ناکافی خواندن اقدامات اداره خدمات فدرال، در نامه‌ای به مورفی اعلام کردند: ما نمی‌توانیم یک هفته دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات اساسی در مورد امتناع شما از تصمیم گیری را بدست آوریم. هر روز دیگری که هدر می‌رود، روزی است که ایمنی، سلامتی و رفاه مردم آمریکا را به خطر می‌اندازد، زیرا دولت جدید بایدن-هریس از آمادگی کامل برای رسیدگی به همه گیری ویروس کرونا، بحران شدید اقتصادی کشور و امنیت ملی ما منع شده است.

دونالد ترامپ ساعاتی پیش با درج پیامی در حساب توئیتری خود از اعطای مجوز به اداره خدمات فدرال برای آغاز روند انتقال قدرت خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار