فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: این نهاد انقلابی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۲ فاز ۷۶ واحد مسکونی را از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای نیازمندان تکمیل کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عسکری صبح امروز در جریان افتتاح واحد‌های مسکونی نیازمندان و مددجویان روستای چتان سنندج اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان از رسالت‌های اصلی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.

او افزود: استان کردستان و شهرستان سنندج طی چهار دهه از تشکیل این نهاد انقلابی شاهد خدمات جهادگران بسیجی در عرصه‌های مختلف بوده است و این اقدامات جهادی منشأ برکات بسیاری برای مردم این دیار بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: گروه‌های جهادی بسیج در روستا‌های مختلف شهرستان سنندج در ایام مختلف سال خدمات گوناگونی را به مردم، به‌ویژه نیازمندان ارائه می‌کنند که یکی از این خدمات ساخت مسکن مددجویان و محرومان است.

عسکری افزود: براساس تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد کردیم، برای سال جاری ۷۶ واحد سهمیه داشتیم که این تعداد واحد‌ها در ۲ فاز تکمیل شده است.

او خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شده بود در فاز اول ۲۳ واحد و در فاز دوم ۵۳ واحد تکمیل شده و به نیازمندان تحویل داده شود که خوشبختانه فاز اول تکمیل و به نیازمندان شهرستان تحویل شده است.

عسکری با بیان اینکه از مجموع ۵۳ واحد باقی مانده فاز دوم نیز ۴۵ واحد تحویل مددجویان شده و امروز نیز در روستای چتان شاهد تحویل ۲ واحد دیگر هستیم، تصریح کرد: واحد‌های باقی‌مانده نیز در هفته مبارک بسیج و در روز‌های پیش‌رو به مددجویان تحویل داده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: برای ساخت هر کدام از این واحد‌های مسکونی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که اگر تلاش و همت گروه‌های جهادی و مشارکت بسیجیان روستا‌ها را هم به این پروژه‌ها بیافزاییم، بدون شک میزان هزینه کرد برای این پروژه‌های عمرانی و خیرخواهانه بسیار بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.