اعضای شورای شهر و شهردار آبادان با حضور در دفتر فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان هفته بسیج را به او و بسیجیان آبادان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  ضمن ابراز قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های بسیج در همه عرصه های خدمت ، این نهاد مقدس را نسخه شفابخش برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور و منطقه برشمرد و بر همکاری گسترده سازمان شهرداری با بسیج آبادان برای رفع نارسایی ها و به ویژه مقابله با شیوع کرونا تاکید کرد.

او افزود: در طول چند دهه اخیر هرجا ناکارآمدی و کوتاهی احساس شد این مجموعه بسیج بود که وارد عرصه شد و توانست با تکیه بر ایمان، ایثار و تخصص نیروهای خدوم خود بر آن مشکلات فائق آید.

حمید کوراوند عضو شورای شهر آبادان نیز بسیج مردمی را دارای ارزش های مادی و معنوی کم نظیر برای کشور برشمرد و گفت: این ظرفیت عظیم و موثر همواره برای خدمت در کنار مردم بوده و این ویژگی، وجه شاخص و بارز این نهاد عزیز است.

او افزود: شهرداری آبادان باید از وجود بسیج در محلات و مناطق مختلف برای جبران نارسایی ها نهایت استفاده را برده و برای سازندگی دست کمک به سوی جوانان جهادی و مخلص بسیج بلند کند.

حسن کمری دیگر عضو شورای شهر آبادان نیز هفته بسیج را تبریک گفت و فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج را یک تصمیم کلیدی و مهم دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی به واسطه تشکیل و حضور بسیج در عرصه های مختلف و به میدان آوردن ظرفیت ها و واستعدادهای ناب جوانان ایران اسلامی هر روز مستحکم تر و قوی تر از قبل به رسالت خود ادامه می دهد.

سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز ضمن ابراز قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر ، آبادان را شهری دارای مردمان فهیم و با فرهنگ عمیق خواند و بسیج آبادان را آماده خدمتگزاری و کمک به رفع موانع و مشکلات شهری در حوزه های مختلف دانست.

او افزود: امروز بسیج دیگر صرفا یک نهاد ملی نیست بلکه آثار وجودی خود را در میان سایر ملت ها و جوامع نشان داده و تفکر ناب بسیجی در اقصی نقاط جهان در حال توسعه و پیشرفت است.این نتیجه نگاه عمیق و دوراندیشی امام راحل عظیم الشأن و توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب به پرورش استعدادها و ظرفیت های مهم این نهاد بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.