توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در جهرم

جانشین سپاه جهرم، گفت: یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال میان خانواده های نیازمندان در جهرم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار قاسم یوسفی، جانشین فرمانده سپاه جهرم،  در مراسم برگزاری رزمایش کمک مومنانه،گفت: با مشارکت بسیجیان ر و خیران نیک اندیش، تعداد یک هزار و  ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر تهیه و با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند در هر کوچه و محله ای، با محوریت پایگاه‌های مقاومت، این بسته ها، توزیع می شود.

او، با تقدیر از زحمات بسیجیان و خیران نیک اندیش که با بذل مال، بسیج را در این برنامه و سایر مراحل رزمایش‌های مومنانه، یاری رسانده اند، بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، سویا، و بسته‌های لوازم التحریر نیز شامل کیف، دفتر، خودکار و مداد رنگی  به ارزش ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال، است.

یوسفی، ضمن اعلام آمادگی مجدد بسیجیان برای کمک به مدافعان سلامت و مجموعه پزشکی و کادر درمان شهرستان، از عموم مردم درخواست کرد تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، از شدت همه گیری این ویروس منحوس کاسته و با این عمل، از فشار کاری کادر درمان شهرستان بکاهیم.

جانشین فرمانده سپاه جهرم، با تقدیر از اصناف و مشاغلی که همکاری‌های لازم را در این زمینه با ستاد کرونای شهرستان و متولیان امر داشته اند، از دیگر مشاغل غیر ضرور نیز خواست که این مدت قرنطینه را با صبر و شکیبایی تحمل کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار