وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی با تیم سایپا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما باید یاد و خاطره مرحوم پرویز دهداری را زنده نگه داریم چرا که این کار حفظ مکتب اخلاق مداری است. با توجه به اینکه حاشیه بر اصل فوتبال غالب شده، اما ما باید پیشرفت فنی داشته باشیم، زیرا حواشی،  مانند علف هرز مقابل رشد مسائل فنی را می‌گیرد.  

او ادامه داد: بازی برای هر ۲ تیم فوتبال سخت است، زیرا سایپا تیم جوان  و با انگیزه‌ای دارد و نسبت به سال گذشته بهتر شده است. سایپا تیم جوان، با انگیزه و نسبت به سال گذشته هماهنگ‌تر هم شده و نفرات بهتری مانند حسین ماهینی را اضافه کرده است. همچنین کادرفنی جوان و با دانشی هم دارد. به بازیکنانم گفته ام این دیدار از مسابقه مقابل تراکتور هم سخت‌تر است و برای برنده شدن سطح انگیزشی آن‌ها خیلی مهم است. باید وضعیتی معمولی داشته باشند.

سرمربی تیم نساجی بیان کرد: کاری به نتیجه ندارم، اما اگر بخواهیم از بازی با سایپا با عملکرد خوب بیرون بیاییم باید سطح انگیزشی مان نسبت به دیدار با تراکتور بالاتر باشد.  

فاضلی درباره اینکه  کسب چهار امتیاز از  ۲ بازی ابتدایی نساجی برای او راضی کننده بوده است، اظهار کرد: از نتایج تیم خود راضی هستیم، اما می‌توانستیم ۶ امتیازی باشیم. البته  تمرکزمان روی دیدار‌های قبلی نیست و  بازی به بازی به جلو می‌رویم و اکنون هم روی مسابقه با سایپا تمرکز کرده ایم.

مربیان جوان فشار زیادی را تحمل می کنند 

او درباره علت بیانیه نویسی‌ها و حواشی اخیر در لیگ برتر بیان کرد: برخی مربیان جوانی که به لیگ وارد شده اند به دلیل زیر ذره بین بودن فشار زیادی را تحمل می‌کنند. معتقدم که جامعه فوتبال باید این دوستان را حمایت کنند تا فشار از روی آن‌ها برداشته شود. در این حالت مربیان جوان می‌توانند در فضایی سالم رشد کرده و الگو‌های سالمی را هم انتخاب کنند. انتخاب الگو خیلی مهم است، اما در حال حاضر تا حدی این موضوع به سمت منفی سوق پیدا می‌کند.

شاه علیدوست باید با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند 

سرمربی نساجی درباره اینکه برخلاف سال‌های قبل امسال از همین ابتدای لیگ تیم‌ها شروع به بیانیه نویسی کرده اند، گفت: متاسفانه برخلاف اینکه گل تراکتور مقابل ما آفساید بود، نگاه باشگاه ما اخلاق مداری و آرامش است. به هر حال ۲ هفته از لیگ گذشته و حاشیه‌های زیادی رخ داده، این یک اخطار برای فوتبال ما است. این حواشی مثل علف هرز جلوی پیشرفت فوتبال ما را می‌گیرد و باید جلوی این مسائل گرفته شود.

او درباره روزبه شاه علیدوست گفت: مجموعه نساجی از بودن او خوشحال است، اما از صمیم قلب دوست دارم بعد از اینکه نامش در نساجی به نیکی یاد شد، با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته اکنون برای خداحافظی او زود است، چون با کیفیت فنی که از او می‌بینم می‌تواند سال‌ها بازی کند. او ۱۴ سال در آن تیم بوده و مثل ابراهیم صادقی و مجید ایوبی فرزند سایپا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار