معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تعداد فوتی‌های بیماران کرونایی در شهرستان فسا به ۱۱۱ تن رسید.

جلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با فوت ۵ بیمار فسایی در روز گذشته علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان و فوت ۱ بیمار با پرونده پزشک خانواده فسا در یکی از بیمارستان‌های شیراز، تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا در شهرستان فسا به ۱۱۱ نفر افزایش یافت.

او افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا امروز سوم آذرماه ۸۸۸۴ نفر و آمار بهبودیافتگان این بیماری که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را نیز ۵۱۶۵ نفر اعلام کرد.

کریمی ادامه داد: مردم هر گونه علائم شدید بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک خانواده خود یا کلینیک کرونا مستقر در سالن ورزشی کوثر (بلوار مهمانسرا) مراجعه کنند. اجازه ندهید که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود.

او بیان کرد: هم اکنون تعداد ۳۶۰۸ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری هستند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

کریمی از همراهی و قانونمندی تمامی کسبه شهرستان در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا و نجات جان همشهریان و درک وضعیت اضطراری و بحرانی شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.