سرهنگ شهبازبیگی گفت: نیروی انتظامی و سپاه، مکمل یکدیگر در برقراری امنیت و نظم پایدار در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در جلسه تعاملی با فرمانده سپاه ناحیه مهران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: مبنای عملکرد پلیس با همه دستگاه‌ها به ویژه سپاه و بسیج، بر اساس همدلی، همزبانی و هم افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به خصوص برقراری نظم و تامین امنیت پایدار در سطح شهرستان است.

او افزود: ما همگی سرباز ولایتیم و نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و تامین آسایش و آرامش مردم ندارند و برای تحقق این هدف مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ شهبازبیگی ادامه داد: تعامل سازنده میان نیروی انتظامی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین نا امنی‌ها بسیار موثر باشد و امنیت و آرامش را که بزرگترین نعمت الهی است، برای مردم فراهم کند.

این مقام انتظامی در پایان با تشکر از همکاری مجموعه کارکنان سپاه و بسیج مقاومت شهرستان در مناسبت‌ها و ماموریت‌های مختلف در طول سال، امنیت مطلوب موجود در سطح شهرستان را نتیجه تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح خصوصا نیروی انتظامی و سپاه دانست.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.