به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این موضوع میتواند به علت یکی از موارد زیر باشد:
۱- دستهموتورها معیوب و فرسوده شده اند.
۲- در زمان باز و بسته کردن متعلقات موتور، جسم خارجی وارد سیلندرها شده است که باید موتور را باز کرده و جسم زائد را خارج کرد.
۳- زنجیر یا تسمه دور چرخدنده میللنگ و میلبادامک را بررسی کرده و اگر شل یا معیوب شده بود، نسبت به تنظیم، تعمیر و در صورت نیاز تعویض آن اقدام کنید.
۴- لقی بین اسبکها و انتهای ساق سوپاپ زیاد است که باید توسط فیلر تنظیم کنید.
۵- گاه پیستون در داخل سیلندر لقی دارد که معمولا مشکل از فرسودگی یاتاقانهای میللنگ یا تغییر حالت سرسیلندر سرچشمه میگیرد. دیگر متعلقات متصل به پیستونها را نیز بررسی کنید.
منبع: خودرو کار
انتهای پیام/