تیم سروقامتان بابل بدون کسب امتیاز، هفته نخست مسابقات متمرکز گروه الف لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت ۸ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که سرو قامتان در گروه الف با تیم‌های سایپا تهران، شهرداری قزوین و اکسون تهران، همگروه بود.

در گروه ب هم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر با هم رقابت می‌کنند.

بابلی‌ها لیگ را با شکست ۳ بر ۱ مقابل سایپا تهران آغاز کردند. نماینده مازندران پس از آن با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شهرداری قزوین شد و در آخرین دیدار هفته نخست با حساب ۳ بر ۱ به اکسون تهران باخت.

در پایان هفته نخست مسابقات متمرکز گروه الف لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا با استفاده از مونا خواجه کلایی و سودابه باقرپور ستارگان مازندرانی خود و کسب ۳ برد و ۹ امتیاز در صدر جدول ایستادند.

شهرداری قزوین و اکسون تهران هم به ترتیب با ۶ و ۳ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم سروقامتان بابل بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفت تا چشم انتظار هفته دوم رقابت‌ها باشد.

شاگردان نادره رمضانی، به دلیل مشکلات مالی، آخرین تیمی بودند که برای شرکت در مسابقات اعلام حضور کردند و فرصتی کمی برای هماهنگی و تمرینات آمادگی داشتند، اما بازی به بازی بهتر شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.