نماینده مردم شازند گفت: دولتمردان امید خود را به دولت جدید آمریکا و دوستی بایدن- ظریف وصل کرده، ان شاءالله این امید ناامید خواهد شد.

امید دولتمردان به دوستی «بایدن» و «ظریف» استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۸۶ قانون اساسی، گفت: با توجه به فرا رسیدن پایان عمر دولت و خیانت عده‌ای از مسئولان و بستگان آن‌ها در حق مردم و بیت المال باید قوه قضائیه به این موضوع ورود کند.

وی افزود: لازم است، قوه قضائیه با هوشیاری کامل و به شدت آن‌ها را رصد و نسبت به ممنوع الخروجی آن‌ها اقدام و از فرارشان جلوگیری کند.

احمدی بیغش تاکید کرد: چند ماه دیگر که عمر دولت به پایان رسیده نیایید و در اینجا تذکر و اخطار بدهید که فلان شخص دزدی و فرار کرده است بنابراین باید از امروز راه را بر آن‌ها بست و افراد متخلف را به پای میز محاکمه کشاند.

احمدی بیغش خطاب به رئیس جمهور گفت: در این ۷ سال کشور و عزت مردم را فدای لبخند رئیس دستگاه دیپلماسی و جان کری آمریکایی کردید، البته برای شما باخت نبود و برای شما یک رویه ثابت بود بلکه مردم را تحقیر کردید، حال امیدتان را به دولت جدید آمریکا و دوستی بایدن- ظریف وصل کرده اید، ان شاءالله این امید شما ناامید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
اگه بايدن بشه مام بايد يه آدم كه در رعايت قانون بشدت افراطي باشه و قانون رو ميليمتري رعايت ميكنه رو رييس كنيم
آخرین اخبار