مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور به تشریح نحوه فعالیت سامانه دیده بان، پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم نظم‌ده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره جزئیات سامانه دیده بان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور یکی از دستگاه‌های اجرایی با بالاترین سطح ارتباطات مردمی است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: چندین سال است که در تلاش هستیم تا بتوانیم ارتباطات مردمی را با سازمان بهزیستی به صورت دوسویه و اثر بخش کنیم، بر همین اساس سامانه دیده‌بان با هدف نظارت همگانی، جلب مشارکت و رضایت مردمی با ویژگی‌های سرعت، دقت و صحت راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه دیده بان یک سامانه هوشمند است، افزود: این سامانه علاوه بر ثبت شکایات، درخواست‌ها، پیشنهادات، انتقادات و  ایده‌های نو را از گروه‌های هدف و آحاد جامعه دریافت می‌کند، به نوعی یک داشبورد مدیریتی را ایجاد می‌کند تا مدیران بهزیستی در استان‌ها بتوانند نیاز‌های گروه‌های هدف را که در اولویت هستند، بر طرف کنند.

نظم‌ده  خاطرنشان کرد: نظارت بر سامانه دیده‌بان به صورت کاملاً الکترونیک است و صرفه جویی در وقت، زمان و افزایش اعتماد عمومی در دستور کار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیدکیانی
۲۱:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سامانه دیدبان یک ایده جالب ومستمرثمرهستش فقط به شرط اینکه اگردرموردیکی ازکارمندان سازمان انتقادی ویااحتیاج به پیگیری ازطرف شماعزیزان بودبه صورت رفع مشکل وجدی پیگیری شود نه بخاطرهمکاربودن باشما خللی وارد بشه این موضوع را بامدرک ثابت میکنم پس نتیجه میگیریم که شماعزیزان درنقطع اخرزحمت کشیدن بی ثمرمیباشدبنده معلول جسمی حرکتی شدیدمیباشم بامدرک تحصیلی لیسانس اموراجتماعی ببخشی انتقادکردم پیروزباشیدوسربلند
آخرین اخبار