رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان از رصد پایش پایانه صادراتی فرش دستباف زنجان طی جلسات متناوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صمت زنجان  با بیان اینکه پایش پایانه صادراتی فرش دستباف استان زنجان طی جلسات متناوب رصد می‌شود، گفت: طی اجرای پروسه سخت اخذ مجوز پایانه که با  همکاری استاندار زنجان، سازمان‌های دولتی و نمایشگاه محقق شد، هم اکنون نوبت بخش خصوصی است که در فضای ایجاد شده اقدامات لازم را عملیاتی کند.

او با اشاره به اقدامات اجرایی مورد نظر در پایانه صادراتی فرش افزود: بخش خصوصی باید از فضای ایجاد شده توسط بخش دولتی استفاده کرده و از طریق تامین مواد اولیه با کیفیت از طریق واردات یا برنامه ریزی برای تامین از داخل بستر لازم را برای صادرات فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: در صورت افزایش کمیت و کیفیت صادرات بخش دولتی می‌تواند جهت تسریع امور وارد عمل شده و با اقداماتی همچون استقرار نماینده گمرک در محل زمینه توسعه صادرات فرش را فراهم کند.

فغفوری تاکید کرد: باید برنامه‌های عملیاتی بر اساس زمان بندی صورت گیرد و با رصد بیشتر آن کاستی‌ها با سرعت بیشتری مرتفع شود.

او افزود: تاکنون ۲ جلسه به منظور پایش پایانه برگزار شده است که در راستای تسریع امور باید جلسات با فاصله کمتر و تعداد بیشتری برگزار و امور به طور جد پیگیری شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.