کرمیان از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در بین دانش آموزان روستا‌های منطقه چوار خبر داد .

منوچهر کرمیان رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه توجه به سلامت جامعه یکی از موارد حائز اهمیت برای این شرکت است، گفت: شرکت پالایش گاز ایلام در کنار تولید مستمر ، توجه ویژه‌ای به ابعاد مختلف مسئولیت‌های اجتماعی داشته و در این زمینه از ابتدای راه اندازی تاکنون، فعالیت‌های متعددی در مناطق مختلف استان به ویژه روستا‌های اطراف داشته است.

او اظهار کرد: این شرکت در اقدام اخیر خود همزمان با سایر سازمان‌ها و آحاد مردم در جهت کنترل بیماری کرونا عمل نموده و با همکاری اداره آموزش و پرورش چوار ، تعداد ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی متشکل از ماسک و مواد ضد عفونی در بین دانش آموزان روستا‌های چوار توزیع نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام افزود: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت‌های سازمانی، تلاش می‌کند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستا‌های اطراف می‌شود.

او با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستا‌های اطراف، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک‌های قابل توجهی نموده است، اظهار کرد: مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد.

کرمیان بیان کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در برنامه‌های خود تمامی ابعاد مسئولیت‌های اجتماعی از قبیل زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را همراه با استمرار تولید مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.