برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری

هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در بخش های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش مختلف فرهنگی و هنری با هدف ترویج و تبلیغ ارزش‌های والای انسانی، خصوصا سنت حسنه وقف برگزار می شود.

شروع ارسال آثار از ابتدای آبان ۱۳۹۹ بود و پایان مهلت ارسال آثار نیز تا پایان فروردین سال آینده است، داوری و اعلام نتیجه نیز خرداد سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

این جشنواره در هشت بخش خوشنویسی، هنر‌های تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد؛ همچنین دبیرخانه تخصصی هر بخش از این جشنواره با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک اداره کل تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


ترویج و گسترش فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف، ترویج فرهنگ وقف در بین اقشار جامعه، جریان‌سازی و احیای موضوع وقف در سطح جامعه، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در حوزه وقف و همچنین حمایت از پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری و رسانه‌ای وقف از اهداف برگزاری هفتمین «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

صفحه جشنواره به نشانی vaghffestival@ نیز در شبکه‌های اجتماعی قابل دسترس است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود با شماره تلفن‌های ۶۴۸۷۲۶۱۴-۶۴۸۷۲۶۱۶-۶۴۸۷۲۶۴۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار