فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با اعتراف به ۳۴ فقره سرقت در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در بخش چهار باغ شهرستان ساوجبلاغ موضوع در دستور کار ماموران انتظامی چهارباغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که در حال تردد در یکی از مناطق این شهرستان بود دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه آگاهی چهارباغ در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما با توجه به شواهد موجود، به جرم خود مبنی بر ۳۴ فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان ساوجلاغ اعتراف کرد.

او در خصوص شیوه و شگرد سارق افزود: متهم با پرسه زنی در سطح شهر خودرو‌هایی را که در مکان‌های خلوت پارک و از لحاظ کیفیت فاقد ایمنی بودند را انتخاب کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کرد.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان هم چنان ادامه دارد گفت: شهروندان از گذاشتن هرگونه وسایل و لوازم با ارزش از قبیل تلفن همراه، مدارک، پول نقد و ... در داخل خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.