آشناگر گفت: بسیج در طول مدت تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی، همواره نقش تعیین کننده، درخشان، ارزنده و سازنده داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و جمعی از مدیران بسیجی استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانسی گفت: با تشکیل بسیج، نسلی بی ادعا، بدون توقع، مخلص و با ایمان برای خدمتگزاری به نظام و مردم تربیت و پرورش یافت و در دوران دفاع مقدس که زمان ظهور و تولد بسیج بود به عنوان یک نیروی تعیین کننده و عامل پیروزی در این دوران نقش آفرینی کرد.

او افزود:بسیج در دوران دفاع مقدس یک روحیه و انگیزه مضاعف به جبهه‌های خط مقدم تزریق کرد که با تحقق این مهم شاهد پیروزی‌های مقتدرانه در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بودیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: بسیج امروز تنها یک تشکیلات سازمانی نیست؛ بسیج یک تفکر و روحیه جهادی است که این مهم زمانی که در اقدامات و تلاش‌های مسئولین کشور و استان تجلی پیدا می‌کند، برای مردم امید آفرین خواهد بود.

آشناگر اظهار داشت: امروز نیز در دوران مقابله با کرونا، شاهد نقش آفرینی ارزنده و درخشان مجموعه سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا، رزمایش و کمک‌های مومنانه و همچنین در بحث‌های علمی این جبهه مقابله و رسیدن به درمان و تولید واکسن هستیم که انشالله در آینده شاهد موفقیت‌های مطلوب در این عرصه باشیم.

او افزود: امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که سخت‌ترین تحریم‌ها بر مردم ما تحمیل شد، اما مقاومت مردم ما این فشار‌ها و تحریم‌ها را شکست و مفهوم رسای مقاومت ملت غیور ایران اسلامی به نوعی الگوی مردم آمریکا قرار گرفت و امروز شاهدیم که اراده ملت امریکا بر این شد تا تفکر قلدرمابانه و زورگویی از حاکمیت این کشور برچیده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.