مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان گفت: وبینار رویکرد‌ها و برنامه‌های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی به میزبانی شرکت فناور الماس ایده علم و فناور دانشگاه سمنان برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رحمان معرفت مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان گفت: این وبینار با مشارکت سردبیران نشریات کشور و همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و کمیسون بررسی نشریات کشور بر بستر سیستم جلسات مجازی دانشگاه سمنان برگزار شد.

او افزود:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و مهیا نشدن امکان برگزاری جلسات حضوری، فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان با توجه به استفاده از پهنای باند مناسب اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه‌های آموزشی پیشرفته کرد.

معرفت ادامه داد: بر همین اساس برخی از سازمان‌های آموزشی و فناوری از خدمات الکترونیکی و سامانه‌های آموزش مجازی این دانشگاه استفاده می‌کنند که برگزاری وبینار رویکرد‌ها و برنامه‌های ارزیابی و رتبه بندی نشریات علمی از جمله آنهاست.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه سمنان یاد آور شد: سازمان‌ها و موسسات مختلف که تمایل به برگزاری وبینار‌های علمی و حرفه‌ای دارند می‌توانند با مسئول شبکه دانشگاه، مهندس محمدنژاد (به شماره ۳۱۵۳۵۰۰۰) و یا کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه (به شماره‌های ۳۱۵۰۵۰۰۹) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار