همزمان با پنجم آذر، روز بسیج مستضعفین، ساخت مسکن سیل‌زدگان زاج و داربست سیریک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  عملیات اجرایی شهرک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای ساکنان سیل زده زاج و داربست در شهرستان سیریک آغاز شد.

استاندار هرمزگان در این مراسم با تأکید بر بکارگیری و سازماندهی همه ابزار‌های موجود برای اتمام عملیات ساخت شهرک مسکونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستا‌های زاج و داربست، گفت: این شهرک مسکونی حداکثر طی مدت زمان شش ماه باید به بهره برداری برسد.

همتی با اشاره به اینکه جابجایی این روستا نیازمند ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور فراهم آوری زیرساخت‌های جدید برای ساکنان فریدون این روستا‌ها بود، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان باید تلاش کند حداکثر طی مدت شش ماه و با سازماندهی همه عوامل از جمله بهره گیری از مشارکت مردم روستا‌های زاج و داربست، ساخت این شهرک را به اتمام برساند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: این شهرک مسکونی با همکاری استانداری، بنیاد مسکن و معاونت مهندسی نیروی دریایی سپاه ساخته می‌شود.

سردار تنگسیری افزود: همچنین سپاه یک سیل بند با رعایت نکات فنی در ورودی شهرک می‌سازد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در رسیدگی به سیل زدگان گروه‌های جهادی، خیران و دستگاه‌های مسئول همه پای کار بودندو این می‌تواند الگویی برای دیگر مناطق کشور شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.