رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت آزادگان، صنایع دستی را مهم‌ترین صنعت بومی منطقه دانست و گفت: به تولیدکنندگان پروانه تولید و تسهیلات اعطا می‌شود.

علی عبیاوی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از تولیدات صنایع دستی پایگاه مقاومت بسیج بانوان شهر کوت سید نعیم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گفت: صنایع دستی از مهمترین صنایع محلی و بومی منطقه هستند.

او با اشاره به نقش صنایع دستی در اشتغالزایی بانوان شهرستان افزود: هر سال دوره‌های آموزش حضوری و مجازی صنایع دستی در شهرستان دشت آزادگان به صورت رایگان برگزار می‌شود و کسانیکه بتوانند در این صنعت تولیدات داشته باشند و محصولات خود را به بازار عرضه کنند، پروانه تولید انفرادی و تسهیلات اعطا می‌شود.

عبیاوی اظهار داشت: سروان پاسدار موسوی در این بازدید ضمن تبریک هفته مقدس بسیج بر حمایت همه جانبه از اشتغال بانوان بسیجی و تولیدکنندگان صنایع دستی به عنوان یکی از نمود‌های مهم اقتصاد مقاومتی این شهرستان تاکید کرد.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دشت آزادگان، جبوری شهردار شهر کوت سید نعیم آمادگی خود را برای حمایت از هنرآموختگان و صنعتگران بسیجی و همچنین کمک و مساعدت برای تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی کارگاه صنایع دستی بهار و پایگاه بسیج بانوان این شهر اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۰:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
احسنت واقعا صنایع دستی در اشتغالزایی بانوان نقش بسزایی دارد