فعال شدن ۲ راهداری سیار در جاده‌های مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:امسال ۲ راهداری سیار در جاده‌های مهاباد با هدف تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی محور‌های روستایی فعال خواهند شد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی محور‌های روستایی، ۲ راهداری سیار در گردنه "آفان" و گردنه "شیخان" این شهرستان نیز فعال خواهد شد.

خادمی افزود: برای اجرای طرح زمستانی، امسال ۶۰ مامور راهداری و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار این شهرستان مستقر خواهند شد.

او با اشاره با اشاره به اینکه امسال طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذر در این شهرستان شروع می‌شود، ادامه داد: هم‌اکنون انباشت ۶ هزار تُن نمک و ماسه در راهدارخانه‌ها و تعمیر و تجهیز اداوات راهداری انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: این مقدار نمک و ماسه علاوه بر راهدارخانه مرکزی، در سه راهدارخانه ثابت در روستا‌های "کیتکه" (گردنه جواله‌ره‌شان)، "کله‌گاوی" (گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت و "قره‌بلاغ" (مسیر مهاباد - بوکان) ذخیره‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.